Sign in to follow this  
Nick

What was your highlight this week?

Recommended Posts

Zyphun    10

Well I have been working most of this weekend on the site and other stuff but overall it's been pretty ok, have been able to go outside and relax a bit because it's been pretty nice so I guess that would be the highlight :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick    18
7 minutes ago, Zyphun said:

Well I have been working most of this weekend on the site and other stuff but overall it's been pretty ok, have been able to go outside and relax a bit because it's been pretty nice so I guess that would be the highlight :P

That sounds good! Always great to have a relaxing break from stress :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
Just now, Nick said:

That sounds good! Always great to have a relaxing break from stress :P

True, i have been on for the last few hours too so i think it might be time for another break ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3

met a sugardaddy had something like sex (he rubbing his dick on my ass and backside + masturbating on it) for 400€

Also he turned his massive body on me and I felt like such a slut he moaned oh god this is soo hot 🤣

Edited by Hana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick    18
18 hours ago, Hana said:

met a sugardaddy had something like sex (he rubbing his dick on my ass and backside + masturbating on it) for 400€

Also he turned his massive body on me and I felt like such a slut he moaned oh god this is soo hot 🤣

Jeez haha. 400€ is 400€ though. No complaints there!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
25 minutes ago, Nick said:

Jeez haha. 400€ is 400€ though. No complaints there!

Definitely better than 20€ 😂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3
4 hours ago, Nick said:

Jeez haha. 400€ is 400€ though. No complaints there!

I got 2,500€ for him sucking my dick for 2 minutes (no lie) and free vacation in switzerland for 3 days , all expenses covered

4 hours ago, Zyphun said:

Definitely better than 20€ 😂

yep

 

Guys I think this week is even nicer, I met 2 random girls at a high class 5 Star restaurant and we had a nice night together dining and having drinks 1 asian 1 czech both hot tbh. One is married to a guy from Dubai lmaooo  so yeah idk was nice

I paid 100€ for dinner wasnt that nice cause it taste like 30€ ... but w/e location is 11 out of 10 hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
3 hours ago, Hana said:

I got 2,500€ for him sucking my dick for 2 minutes (no lie) and free vacation in switzerland for 3 days , all expenses covered

yep

 

Guys I think this week is even nicer, I met 2 random girls at a high class 5 Star restaurant and we had a nice night together dining and having drinks 1 asian 1 czech both hot tbh. One is married to a guy from Dubai lmaooo  so yeah idk was nice

I paid 100€ for dinner wasnt that nice cause it taste like 30€ ... but w/e location is 11 out of 10 hehehe

Sometimes it seems easier to be tgirl than a regular girl. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3
15 hours ago, Zyphun said:

Sometimes it seems easier to be tgirl than a regular girl. 

as cisgender id make 5000-30000€/month

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3
2 hours ago, Zyphun said:

That could be true for a full post op as well. 

yes i will move to London after srs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nick    18
11 hours ago, Sky said:

Won a graphic design contest and made a nice $190, *cha-ching* 

Ooooo congratulations! Nice sum of money too haha!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
12 hours ago, Sky said:

Won a graphic design contest and made a nice $190, *cha-ching* 

Wow good job! Can you share what design won you the contest? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3

I ended in Hospital at midnight from 31st/1st of June and stayed until today after popping 17mg of Xanax and idk 1/4 - 1/5 bottle of tramadol.

Doctor told me I could have been left retarded.

Edit: She was super young and cute and her smile made me smile too even tho I fucked up oh god.

Edited by Hana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
2 minutes ago, Hana said:

I ended in Hospital at midnight from 31st/1st of June and stayed until today after popping 17mg of Xanax and idk 1/4 - 1/5 bottle of tramadol.

Doctor told me I could have been left retarded.

Edit: She was super young and cute and her smile made me smile too even tho I fucked up oh god.

Why would you do that to yourself? Upset about something?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3
1 minute ago, Zyphun said:

Why would you do that to yourself? Upset about something?

Yes very very very upset. If I didn't call the ambulance idk man.. I think I wouldn't have died Doctor said I was breathing steadily just at a minimum pace so my brain would be damaged.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
Just now, Hana said:

Yes very very very upset. If I didn't call the ambulance idk man.. I think I wouldn't have died Doctor said I was breathing steadily just at a minimum pace so my brain would be damaged.

What was upsetting you if you don't mind me asking

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky    7
3 hours ago, Zyphun said:

Wow good job! Can you share what design won you the contest? 

I'd love to, but I just signed a NDA online regarding it, so I can't post the designs :/ But I can tell you it was simple and clean, nothing too fancy to be honest. 

 

59 minutes ago, Hana said:

Yes very very very upset. If I didn't call the ambulance idk man.. I think I wouldn't have died Doctor said I was breathing steadily just at a minimum pace so my brain would be damaged.

Sorry to hear that, I'm glad you recovered. Wishing you the best from now on! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hana    3
1 minute ago, Sky said:

Sorry to hear that, I'm glad you recovered. Wishing you the best from now on! 

Yes I recovered in regards to health but not really from the problem that made me do that :S Will take some time, luck and dedication :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zyphun    10
59 minutes ago, Sky said:

I'd love to, but I just signed a NDA online regarding it, so I can't post the designs :/ But I can tell you it was simple and clean, nothing too fancy to be honest.

I completely understand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this